En daar gaan we! Op weg naar Florida USA

24 april 2022 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vandaag om 4 uur opgestaan. Onze 1e vlucht vertrok om 8.05 van Schiphol naar Frankfurt en van daaruit om 10.45 door naar Miami. De laatste vlucht duurde ongeveer 10 uur. ✈️ Alle bewijzen van vaccinaties en onze negatieve antigeentest had ik al kunnen uploaden bij Lufthansa. Alles verliep vrij soepel, behalve de lange wachttijden bij security/douana, in Miami zelfs ruim anderhalf uur! Maar we zijn weer op Amerikaanse bodem, zo fijn dat we hier nu samen zijn en onze reis door Florida kunnen maken.

Miami, jeetje wat een drukte. Een taxi bracht ons naar ons hotel op Miami South Beach. Ons hotel ligt op Ocean Drive, de boulevard zeg maar. Je kijkt hier echt je ogen uit. Het wandelend publiek is opvallend, vooral de vrouwen, ze dragen doorschijnende kleding, of een bikini met een grof gehaakt vest erover. Het zijn meestal behoorlijk volle dames, dus links en rechts komt er nogal wat uit de kleding schieten, maar ze zijn zo vol zelfvertrouwen. Iedereen loopt hier te paraderen. Mannen rijden door de straat in grote, dure, mooie auto's met de muziek keihard aan en gouden sieraden om. Lijkt wel een videoclip.

Het hotel is leuk. Bed ziet er comfortabel uit. Nog even wat drinken voor op de kamer gehaald, lekker gegeten en wat gewandeld over strand en boulevard. Voor nu is het mooi geweest. Het is hier nu 20.45 en in Nederland 6 uur later. Tijd om te relaxen en zo te gaan slapen.

1. Heidi van leeuwen:
    Fijn dat jullie er zijn. Mooie omgeving. Palmbomen gaaf
  2. Tjeerd Hoekstra:
    24 april 2022
    Jullie hebben geluk gehad om op tijd te kunnen vertrekken van af Schiphol. Daarna was er een wilde staking en zijn de meeste vluchten geannuleerd. Daarna wordt er bekent gemaakt om niet meer naar Schiphol te komen. Veel plezier op jullie verdere reis!
  3. Petra:
    24 april 2022
    Héérlijk op avontuur en het ziet er prachtig uit op de jetset. Geniet ervan en het is weer leuk om jullie verhalen te gaan lezen X
  4. Karin:
    24 april 2022
    Leuk hoor heel veel plezier, leuk om mee te lezen