Eindelijk gaan we naar Amerika!

21 april 2019 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

En toen was het eindelijk zover. Spannend! vanmorgen om 9.50 vertrok ons KLM vliegtuig naar Los Angeles, maar niet nadat Annelies een van de tien passagiers was voor een extra security check, zal ook niet zo zijn. 1 voordeel, hierdoor mochten we als eerste gaan boarden. Prima vlucht gehad met 2 x lekker eten en gratis drinken bestellen. Na bijna 11 uur vliegen zijn we in LA geland. Omdat het hier 9 uur vroeger is, nog een groot stuk dag om dingen te gaan doen.

Eerst de huurauto gaan halen. We hadden een chevrolet pick up of soortgelijk gehuurd. Worden we hier naar een terrein verwezen met o.a. meerdere pick ups, en hadden we daar vrije keuze. Alex in zijn nopjes, een dikke vette Dodge RAM1500. Even oefenen met de automaat en dan de weg op. Het plan was eerst naar een Walmart voor een koelbox, maar we hebben de winkel niet gevonden. Wel een flink stuk door LA gereden en in de verte de Hollywood sign gezien. Maar LA komt nog aan het einde van de reis, dus op naar Santa Barbera waar we om 17 uur in ons hotel aankwamen. Heerlijk hotel, gelijk wijn, kaasjes en crackers want het was happy hour, en daarna het dorp verkennen en een hapje eten.

Nu liggen we moe op bed. Zo maar eerst genieten van een goede nacht rust. Morgen weer een nieuwe dag met avonturen.

Ik kan helaas niet alle foto's plaatsen, heb eerst nog een kabel nodig van camera naar ipad.