Eindelijk gaan we naar Amerika!

21 april 2019 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

En toen was het eindelijk zover. Spannend! vanmorgen om 9.50 vertrok ons KLM vliegtuig naar Los Angeles, maar niet nadat Annelies een van de tien passagiers was voor een extra security check, zal ook niet zo zijn. 1 voordeel, hierdoor mochten we als eerste gaan boarden. Prima vlucht gehad met 2 x lekker eten en gratis drinken bestellen. Na bijna 11 uur vliegen zijn we in LA geland. Omdat het hier 9 uur vroeger is, nog een groot stuk dag om dingen te gaan doen.

Eerst de huurauto gaan halen. We hadden een chevrolet pick up of soortgelijk gehuurd. Worden we hier naar een terrein verwezen met o.a. meerdere pick ups, en hadden we daar vrije keuze. Alex in zijn nopjes, een dikke vette Dodge RAM1500. Even oefenen met de automaat en dan de weg op. Het plan was eerst naar een Walmart voor een koelbox, maar we hebben de winkel niet gevonden. Wel een flink stuk door LA gereden en in de verte de Hollywood sign gezien. Maar LA komt nog aan het einde van de reis, dus op naar Santa Barbera waar we om 17 uur in ons hotel aankwamen. Heerlijk hotel, gelijk wijn, kaasjes en crackers want het was happy hour, en daarna het dorp verkennen en een hapje eten.

Nu liggen we moe op bed. Zo maar eerst genieten van een goede nacht rust. Morgen weer een nieuwe dag met avonturen.

Ik kan helaas niet alle foto's plaatsen, heb eerst nog een kabel nodig van camera naar ipad.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jan Rovers:
    21 april 2019
    Zo Alex dat ziet er goed uit en wat een car zeg lekker genieten samen gr JR
  2. Heidi van leeuwen:
    21 april 2019
    Top 🔝 kijk uit naar meer geniet
  3. Tjeerd en Edy:
    21 april 2019
    Een goed begin van jullie reis en geniet van wat verder gaat komen!
  4. Marjon:
    21 april 2019
    Enjoy, ga genieten van jullie verhalen.
  5. Anouk:
    21 april 2019
    Super leuk! Hahahah en pap weer met ze keuze voor auto hoor ofcourse😂
  6. Petra:
    21 april 2019
    Veel plezier en geniet van de mooie reis!!
  7. Henk Bijmans:
    21 april 2019
    ook zeer toevallig dat ik dacht wanneer gaan ze nu naar amerika en kijk jullie zijn er !
    Wat een auto zeg a het team zou het goed staan !
    Hele goede reis en fijne tijd daar we volgen de berichten
  8. Annette Gille:
    21 april 2019
    Geniet van de mooie reis!
  9. Jenny Sanders.:
    Veel plezier lekker genieten.💕🍷