Onze vakantie is afgelopen

12 maart 2023 - Delfgauw, Nederland

Gisteren zijn wij zonder vertraging in ongeveer 12 uur van Bangkok naar Schiphol gevlogen. Een lange zit, maar goed verlopen. Ik voel me nog steeds niet fit, vooral misselijk en licht in mijn hoofd, maar gelukkig wel beter dan de dag ervoor.

Het zit er weer op, de vakantie is voorbij gevlogen. We hebben een hele mooie tijd gehad, veel gezien, genoten van een nieuw land en alle bijzondere plekken die we hebben mogen bezoeken. Het was weer een top vakantie!

1. Karin:
    12 maart 2023
    Was leuk jullie gevolgd te hebben. Beterschap hopelijk knap je snel weer op
  2. Petra:
    Weer genoten van jullie reis, zo te zien en te lezen een aanrader. Knap goed op en geniet vooral na. Weer mooie herinneringen nemen jullie mee. Lieve groetjes.
  3. Patricia van den Berge:
    13 maart 2023
    Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad maar ook dat je weer thuis bent! Tot gauw op het werk 👋🏻
  4. Jessy Henk:
    Was leuk jullie te volgen ! Op naar de volgende bestemming , we missen de ei foto s ! Groeten !