Vliegen van Krabi naar Bangkok

11 maart 2023 - Tambon Nong Prue, Thailand

Vandaag vlogen we met een binnenlandse vlucht van Krabi Naar Bangkok, waar wij een hotel hebben geboekt voor 1 nacht dichtbij het vliegveld.

Helaas werd ik vannacht ziek. Slecht geslapen door maagpijn, vervolgens overgeven en ook weer darmen van slag. Ik voel me echt enorm beroerd, ook duizelig en gewoon naar, zou zo graag mijn bed in gaan, maar dat gaat niet. Eerst met een taxi 30 minuten naar het vliegveld, gelukkig gered tot het volgende toilet. Daar inchecken en wachten op onze vlucht. Ook op het vliegveld weer flink overgeven, wat een ellende. Ik denk voedselvergiftiging, maar Alex heeft hetzelfde gegeten en is niet ziek.

De vlucht van 1:10  verloopt goed, gelukkig zit ik dicht bij het toilet. En ik voel me zo naar. In Bangkok met een taxi in 10 minuten naar ons hotel. Gelukkig kunnen we al inchecken. Wat zonde dat ik ziek ben. Het is een prachtig 5 sterren hotel met mooi zwembad. Ga er niet veel van meekrijgen, duik het bed in rond 12 uur en kom er in de avond om 20 uur pas weer uit. Alex gaat zijn gang, lekker zwemmen, zonnen, naar het grote winkelcentrum aan de overkant van de straat etc. Tussendoor gaat hij voor mij op zoek naar kippensoep, het enige waar ik wel trek in heb, maar nergens te krijgen. Ik probeer een tosti van de 7-11 maar verder dan 1 hap kom ik niet.

In de avond stuurt Alex een foto van een karbonaad die hij aan het eten is in het hotel. Dat lijkt me wel lekker, dus ik ga naar beneden en bestel hetzelfde. De karbo smaakt goed en Alex eet mijn aardappels en groenten op. Helaas voel iik me op de hotelkamer weer misselijk en beland de karbo in het toilet. Ben vroeg gaan slapen en hoop dat ik me morgen beter voel.

Morgen om 10 uur brengt de gratis shuttle van het hotel ons naar het vliegveld.

1. Jan rovers:
    11 maart 2023
    Bangkok is een mooie stad heeeeel druk jammer dat je 🤮 bent beterschap