Relaxdag in Ao Nang

7 maart 2023 - Ao Nang, Thailand

Dit gaat een heel kort verhaal worden want....we hebben niet veel gedaan vandaag behalve lui aan het zwembad gelegen, wat rondgelopen en wat gegeten 😎.

De dag begon met de wekker van Alex om 7:00 uur....hij was vergeten hem uit te zetten. Dat was niet de 1e keer dat dit gebeurde en zal vast ook niet de laatste zijn 🤣. Maar goed, ik was klaarwakker. Zo zaten we op tijd aan het ontbijt. De gebakken eieren durfde ik wel weer aan, darmen zijn nog niet helemaal rustig maar ik voel me al een stuk beter.

Om half negen lag ik al in de zon aan het zwembad. Lekker in mijn boek te lezen en af en toe wat te luieren. Alex loopt ook geregeld heen en weer over het strand, je ziet hem per dag bruiner worden.

In de loop van de middag ook nog even op de hotelkamer geweest, ook hier niets anders gedaan dan relaxen.

In de avond wat langs alle winkeltjes gelopen. Alex had nieuwe slippers nodig, de prijs was 500 bath. Uiteindelijk heeft hij ze met afdingen voor 300 gekregen. Ook ik heb andere slippers, soort birkenstocks met stof, heel leuk. We eten daarna in het restaurant van ons hotel. Erg goed eten! Alex had goulash met patat en ik een grote cordon bleu met rösti. Allebei een biertje erbij, want de wijn is hier duur en bij dit restaurant echt te duur!

Nu is het tijd om weer te chillen op de hotelkamer. Morgen zullen we wat actiever zijn als we op excursie gaan met een speedboot.

1. Jan rovers:
    8 maart 2023
    Lekker even tot rust komen hoort er ook bij goed te horen dat het beter met je gaat want ziek zijn is niet leuk op vakantie. Ons de eieren blijven er goed uitzien 😊