Dag 2

22 april 2019 - Morro Bay, California, Verenigde Staten

Om kwart voor vijf al wakker en helemaal uitgerust. Heerlijk geslapen in onze double queenseize bedden! Lekker kopje koffie gemaakt op de kamer en daarna ging Alex naar een 24/7 store voor koelbox en navigatiehouder voor mijn mobiel. Daarna samen aan het ontbijt dat in dit fantastische hotel al vanaf 6 uur mogelijk is. Helaas geen tijd gehad voor buitenzwembad en jacuzzi.

Onze volgende bestemming was het dorpje Solvang dat bekend staat om zijn Deense invloeden. Leuke plaats met grappige huisjes, molens en zelfs klompen. Veel winkeltjes ook, maar de meeste nog dicht omdat we zo vroeg zijn. Het is hier lekker weer, zo'n 22 graden met zon. De weg naar Solvang toe was prachtig en indrukwekkend , maar door de enorme hoogtes, bochten en afgronden wel heftig voor Annelies met haar hoogtevrees. De natuur is hier supermooi met bergen en dalen, ranches en wijngaarden en in onze grote auto is het rijden heel relaxed.

Daarna doorrijden naar Morro Bay, onze eindbestemming voor vandaag. Een vissersdorpje aan de kust met veel wildlive in de zee. Tijdens onze wandeling door het dorp werden we eerst verrast met de aanwezigheid van twee zeehonden die heerlijk aan het zwemmen waren en niet veel later kwamen we bij een zee otter nursery, gewoon een rustige plek in het water vlak bij de kant waar 15 zee otters met drie kleintjes aan het zonnebaden, spelen en wassen waren. Zo leuk! En gewoon in de vrije natuur! Nu even in het hotel en straks gaan we ergens een hapje eten en vanavond Game of Thrones kijken op op onze hotelkamer. We hopen morgenochtend iets later wakker te worden dan vandaag, ontbijten kan hier pas om half acht.

1. Jan Rovers:
    22 april 2019
    Is wel erg rustig daar meer dieren als bewoners? Ziet er wel mooi uit.😃
  2. Karin:
    22 april 2019
    Gaaf hoor, leuke fotos en verslag!
  3. Tjeerd en Edy:
    22 april 2019
    Prachtige foto`s! en het ziet er super schoon uit, nergens geen peuken of papier op straat!
    Geniet van jullie derde dag.
  4. Jenny Sanders.:
    22 april 2019
    Super wat een mooie omgeving Ik hoop dat jullie erg ervan genieten.💕👍
  5. Ellen van Marion:
    22 april 2019
    Wat mooi allemaal! Leuk om te volgen. Geniet ervan!!
  6. Petra:
    22 april 2019
    Wat een mooie belevenis de dieren te zien, mooie beelden. Geniet!!
  7. Henk Bijmans:
    22 april 2019
    Klinkt allemaal heel top!
    Goede reis en beetje uitslapen !
  8. Heidi van leeuwen:
    Gaaf