Laatste volle dag op Koh Tao

27 februari 2023 - Koh Tao, Thailand

Onze laatste volle dag op Koh Tao verliep rustig. Annelies wilde uitslapen, want ja, we lagen er ook pas rond 2:15 in.

Vervolgens zijn we samen lekker gaan ontbijten. Even daarna moest Alex al naar de tattooshop waar hij een afspraak heeft voor het zetten van een nieuwe tattoo op zijn bovenarm. Naar verwachting zou dat een uur of 5 gaan duren.

Het weer was goed vandaag. Ik genoot van de zon liggend in de hangmat. Ik kan zo heerlijk luierend de dag doorbrengen. Tussendoor natuurlijk wel even over walkingstreet gaan lopen naar de tattooshop, kon ik even wat foto's tussendoor maken.

Walking street is trouwens een heel mooi aangelegd pad waarbij je tussen alle winkels en restaurantjes doorloopt. Het is alleen jammer dat ze er dan niet alleen voetgangers op laten lopen, maar dat ook de motorscooters hier continue rijden. En aangezien ze hier links rijden, moet je extra goed opletten en nadenken om er niet mee in botsing te komen.

Uiteindelijk komt Alex om 17:30 thuis  hij is 6 uur weggeweest. De tattoo is af, en mooi geworden. Alex is er blij mee. Een schildpad heet hier Tao. Koh Tao is schildpadeiland, vanwege de vorm van het eiland als je vanaf Koh Pangan aankomt.

We gaan samen een hapje eten, en in plaats van stappen nemen we een massage van 60 minuten. Ik kies voor voet/been massage, maar krijg aan het eind ook hoofd en nek gemasseerd. Alex kiest een rug, nek en schouders massage. Heerlijk! 1 uur massage kost ca. 8,10.

Nu zijn we terug op de hotelkamer en proberen de nieuwste aflevering van HBO The Last of Us te streamen op onze televisie hier. We volgen deze zeer spannende serie.

Morgen op tijd op. Om 8:00 worden we door de accomodatie naar de pier gebracht. Om 9:30 vertrekt de catamaran naar Koh Samui.

1. Heidi van leeuwen:
    27 februari 2023
    Mooi aandenken de tattoo
  2. Jan rovers:
    28 februari 2023
    Is wel een grote tattoo alex
  3. Alex:
    1 maart 2023