Las Vegas

30 april 2019 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen hadden we geen haast. Ontbijtbuffet gedaan in ons eigen hotel, niet goedkoop 19.95 dollar per persoon, maar onbeperkt en wat een keuze! In een super super groot restaurant met zoveel te eten! In de rij gestaan voor een vers gemaakte omelet waarbij je zelf kon kiezen welke ingredienten je erin wilde, heerlijk! Verder toast, scrambled egg s en bacon, worstjes en meloen, koffie en jus d'orange gehad.

Na het ontbijt zijn we gaan lopen, we wilden The Strip ontdekken en ook kijken waar het Bellagio hotel was, zodat we vanavond in het donker de fonteinen show konden gaan kijken. Bij bijna alle straten steek je over met een luchtbrug, er zijn bijna geen zebrapaden. Van alles gezien en bekeken , naast alle hotels met hun restaurants en casinos zijn er ook veel winkeltjes. Het weer was warm maar bewolkt en af en toe een spetter, alleen bleef het daar helaas niet bij en begon het hard te regenen met onweer. Zelfs met de gekochte paraplu bleven we niet droog, maar kleding genoeg en ook extra schoenen dus geen probleem.

Na een pauze op onze hotelkamer vertrokken wij begin van de avond weer naar The Strip. We zijn uiteindelijk bij The Hardrock Cafe gaan eten. Superlekkere hamburger met patat en een bijbestelde salade. Leuk cafe, met bij iedere tafel een eigen tv scherm met muziek clips, en allemaal vitrines met gedragen kledingstukken van popsterren. Na het eten begon het donker te worden en toen werd Las Vegas pas echt supermooi en gezellig. Druk op de straten, overal muziek en veel lichten en neonreclames. We liepen naar het Bellagio hotel en waren daar iets voor 20 uur. Toen begon de fonteinenshow, echt prachtig! Zo mooi. Toch ook weer bijzonder dat wij hier samen mogen zijn.

Na de show liepen we rustig aan terug naar het hotel. Annelies zag ineens Ironman en Captain America lopen! Daar wilde ze wel mee op de foto 😁 op de terugweg nog een aantal foto's gemaakt van Vegas in de avond.

Tot slot samen bij de Black Jack tafel gestaan en besloten dat Alex voor 50 dollar ging spelen. Het was leuk, best een tijd gespeeld, wat verloren, wat gewonnen en weer wat verloren. Wel een gratis biertje en wijntje erbij. Uiteindelijk gestopt en nog 20 dollar aan fiches weer teruggewisseld voor contant. In twee dagen tijd dus 38 dollar vergokt maar daar drie drankjes gratis bij gekregen. Doen we netjes gezien wat anderen hier uitgeven denk ik zo.

Morgen verlaten we Las Vegas.

1. Tjeerd en Edy:
    30 april 2019
    Super mooi in Las Vegas! Tot nog toe hebben jullie al erg veel gezien.
  2. Jan Rovers:
    30 april 2019
    Ziet er erg mooi uit vooral in de avond.
  3. Heidi van leeuwen:
    Geweldig
  4. Ellen van Marion:
    30 april 2019
    Wat bijzonder allemaal. Heel leuk om jullie zo te volgen!
  5. Karin:
    30 april 2019
    Ervaring die je nooit meer vergeet!
  6. Petra:
    30 april 2019
    Ik geniet van jullie reisverslag...have fun!!
  7. Jenny Sanders.:
    1 mei 2019